Milloin ottaa yhteyttä isännöintitoimistoon ja milloin talohuoltoon?

Ota yhteyttä talohuoltoon kun:

• Haluat lisätä tai muuttaa nimen rappukäytävän alatauluun tai postilaatikkoosi
• Haluat varata saunavuoron tai pesutuvan.
• Olet kadottanut tai jättänyt avaimesi sisään ja tarvitset oven avauspalvelua. Huom! Palvelu on maksullinen.
• Huoneistossasi on jotain korjattavaa esimerkiksi vuotava hana tai WC-istuin. Huom! Kodinkoneet ovat asukkaan vastuulla.
• Huoneistosi lämmitys tai ilmanvaihto ei toimi.
• Autopaikkojen tai pihan lumityöt ovat tekemättä.
• Kiinteistön katolta roikkuu vaarallinen jääpuikko tai lumilippa, joka voi aiheuttaa henkilövahinkoja.
• Rappukäytävä, hissi, jätekatos tai muu vastaava tarvitsee pikaista siivousta.

Talohuolto palvelee vuorokauden ympäri seitsemänä päivänä viikossa. Talohuollon yhteystiedot löytyvät rappukäytävän tiedotustaulusta tai ulko-ovesta.

Ota yhteyttä isännöintitoimistoon kun:

• Ilmoitat häiritsevästä elämästä:
- Missä huoneistossa häiritsevä elämä ilmeni?
- Tarkat päivämäärät ja kellonajat?
- Häirinnän laatu (esim. musiikki)?
• Haluat vuokrata yhtiöltä autopaikan
Ilmoitat huoneistossasi tehtävästä remontista (Huom! Remonttia ei saa aloittaa ennen kuin sille on myönnetty lupa joko suullisesti tai kirjallisesti.)
• Haluat muuttaa ennakkovesimaksun tai vesimaksun henkilölukumäärää.
• Ilmoitat vesi-, kaukolämpö- tai sähkömittarin lukeman. (Huom! Isännöintitoimisto ei tee automaattisesti välilaskutusta vuokralaisen vaihtuessa. Erikseen tilattu välilasku on maksullinen.)
Tilaat lisäavaimia